вівторок, 5 квітня 2016 р.

Привіт)
Побачивши в подруги репост про пошук талантів в ДК "Chip4u" теж загорілась бажанням туди потрапити. Це моя мрія - бути в ДК! Для цього багато працюю, вчуся. Але ця праця є задоволенням для мене, релаксом))) ТМ "Chip4u" шукає таланти!


Отже, про себе: Мене звати Ліна, творю з дитинства. Спочатку малювала, але з часом почала захоплюватись новими видами творчості. Одним з улюбленихстав скрапбукінг, зараз є основний (найбільше часу присвячую). Серед різного декору віддаю належне місце чіпам, які дуже люблю, маю їх цілу коробочку, адже вони додають особливості роботам. Надхненням для моїх робіт можуть бути якісь моменти, які я емоційно пережила, дива природи, роботи інших майстринь і звісно ж матеріал, перебираючи його чи бачучи в магазині, вже надихаюсь та спішу творити) Ось деякі мої роботи:



Немає коментарів:

Дописати коментар