середу, 19 жовтня 2016 р.

Привіт)
В чудовий блог Адідін-скрапбукінг набирається ДК і я теж вирішила подати свою заявочку.

Отже, про себе)

Мене звати Ліна, творю під ніком Bolinka. Я живу в Борисполі, з чоловіком маємо трьох діток. Люблю декілька видів творчості, але найбільше скрап та малювати. Скрапбукінг люблю за безкінечні можливості, безліч матеріалів, різноманітність стилів та за велике задоволення від самого процесу. Творю в різних стилях, але улюблені це міксмедіа, еко, ще люблю штампувати.
З впевненістю можу сказати, що я не боюсь експерементувати, пробувати нове.
Дуже люблю брати участь в завданнях блогів, тому мої роботи попадали в ТОПи, а також декілька разів була запрошеним дизайнером. А зараз вважаю, що готова бути частинкою ДК.
Бути в ДК Адідін-Скрапбукінг для мене має велике значення, адже це нові можливості, нові знайомства, можливість надихати інших своїми роботами. А ще, що дуже приємно, це український блог!
Ссилочка мого блогу ТУТ,
мій профіль ВК ТУТ
Тепер покажу декілька своїх робіт:

1. Альтер-пензлик



2. Мікс-медіа на полотні



3. Скетчбук

зворотня сторона

4. Мініфотоальбом та деякі його розворотики






5. Шейкер



Дякую Адідін-Скрапбукінг за можливість бути частинкою їх ДК




Немає коментарів:

Дописати коментар