четвер, 27 квітня 2017 р.

Мій космос...

Вітаю)
В мене нова робота, її створила для блогу Adidin Scrapbooking для завдання "Звездная пыль". Це завдання в мене асоціюється з космосом, безмежним, таємничим... це може бути і внутрішній світ, такий незвіданий... Я вирішила зробити сторіночку-автопортрет, де намагалась передати глибину космосу в середині.

Мій космос - моє життя...


В роботі використала квіти від Адідін та власного виробництва, 
також штампи та ембоссинг, штампи зокрема з набору "Магнолії" від Cherrylana та листочки від Lesia Zgharda. Фішечка та вирізалки з колекції Enjoy Freedom від ФД просто неймовірні! 





Чіпборд від ScrapBox сюди дуже підійшов і по стилю і по значенню)


Також в нагоді стали трафарети та меджики


Візьму участь в завданні "Слова и цифры" від блогу Скрапочка
Тут використала чіпборди сузір"я та чіпборд-напис My life, напис гарно підійшов до сторіночки, де я намагалась передати свій внутрішній світ...

Прекрасне завдання "Ищите женщину" від блогу Happy bunny. В своїй роботі я шукала, намагалась показати своє глибоке, як космос, жіноче "Я"



Дякую, що забігли в гості)
Ліна Bolinka



10 коментарів:

  1. Классно) У меня никак руки не дойдут и, наверное, вдохновение и фантазия. Странички оч.люблю. у тебя ОТЛИЧНЫЙ результат. Оч.красивое цветовое сочетание!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую, Наташечка, за відгук! Впевнена, якби ти спробувала, в тебе теж би вийшло щось неймовірне)

      Видалити
  2. Сколько деталек, сколько красоты!!Просто потрясающе! Так и хочется взять в руки и порассматривать, потрогать...Мммм...Спасибо за участие от HappyBunny!

    ВідповістиВидалити
  3. Ваш внутрішній космос-чудовий)) дякую від блога Скрапочка)

    ВідповістиВидалити
  4. Сторіночка неймовірна! Дякую Вам за участь у нашому завданні! ЧБ Скрапочка

    ВідповістиВидалити
  5. Лина, как я рада видеть тебя в нашем задании! Особенно приятно что работа у тебя чудесная! Ты как всегда красоту сотворила!Спасибо от ЧБ Скрапочка

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое, Севилька! Очень приятно читать такой коментарий)

      Видалити