неділю, 20 серпня 2017 р.

Літня листівка для блогу ROSA TALENT

Привітик!
Сьогодні я хочу показати вам свою літню листівочку. Час швидкоплинний  і літо вже закінчується, тож вирішила на пам'ять про нього створити щось світле і квіткове) Цю задумку мені допоміг втілити скраппапір з колекції "Floral Poem" від ROSA TALENT. Як на мене ця колекція пречудово передає настрій та барви літа!
Листівочка в мене вийшла трішки pop-up, хотілось створити її не звичайної форми)

А тепер запрошую переглянути моє маленьке літо:



В магазинчику ROSA TALENT з'явились новинки - це дироколи, за допомогою яких я зробила цю троянду


Чіпборд-мереживо я покрила білим ембоссингом і він додав ажурності та повітряності моїй роботі. А ще це мереживо прикрасила кругленькою висічкою з таким гарним написом



А так виглядає листівка із зворотньої сторони


Бажаю всім приємних спогадів про літо!
З вами була Ліна Bolinka


Немає коментарів:

Дописати коментар